Päivityksiä ei ole nyt vähään aikaan tullu, ku mulla on kone jumittanu, enkä oo kuvia saanu siirrettyä koneelle, enkä tännekkään..

Syysloma oli siis vko:lla 43 :) Olin ystäväni kanssa minun kotonani Rovaniemellä melkeinpä koko syysloman. Tehtiin hyvää ruokaa ja itseasiassa syötiinkin melkeinpä koko ajan.. :D Tehtiin mm. tonnikalapastaa, salaattia sekä aivan ihanaa kanaruokaviritelmää!

Muutama kuva syyslomasta ja miltä Rollossa näytti :)

Tää kuva on tavallaan meidän takapihalta. Asutaan Kemijoen rannassa, niin kotoa on ehkäpä n. 50m rantaan (olen ehkä maailman huonoin arvioimaan mitään mittoja.. :DD). Mulla tuossa kuvassa 3 sauvaa, omat ja toinen Sannan sauvoista, en siis ole yrittänyt mitään extreme-urheilua.. :)

Tuta salaattia ja kanaruokaa tehtiin kun oltiin kylässä siskon ja sen avomiehen luona :) Salaatti on ihan perussalaatti. Mutta tuo kanaviritys on ns. muunnelma Rosson annoksesta "Sportiva Pollo" (muistaakseni). Sisko sitä söi Rossossa joku aika sitten ja päätettiin kokeilla. Yritettiin ensin kaupassa muistella, että mitähän siinä olikaan.. :D Me siis paistettiin öljyssä kirsikkatomaatteja puolitettuina, tuoreita herkkusieniä viipaloituna sekä kesäkurpitsaa paloiteltuna ja viipaloituna. Kanan rintafilee me paistettiin kans öljyssä molemmilta puolin. Oli aivan ihanaa! Pitää tehdä toistekin :)