Tuntuu että mulla loppuu aika kesken! Tällä hetkellä suurimmat vapaa-aikani viejät ovat autokoulu (voi ei! joko määki oon muka kohta 18...! :/ ), draaman 4.kurssi ja sen myötä ah niin ihanat ilta- ja viikonloppuharjoitukset sekä nyt tällä ja viime viikolla koeviikko.. Onneksi huomenna alkaa uusi jakso, joka on onneksi vähän rennompi kuin edellinen jolloin koulua lähes joka päivä oli 8-4.. Draaman esityksen ensi-ilta 12.12 ja loput kaksi esitystä 14.12 joten silloin pitäisi viimeistään helpottaa senkin kanssa. Ja autokoulun viimeiset teoriatunnit käytynä 16.12 ja näin vapautuu 6tunti/viikko johonkin muuhun!

Toinen SUURI stressinaiheeni on joulu!! Tänä vuonna aloitin onneksi joulukorttien teon ajoissa, jo viime viikolla! :) Joululahjoja tekeillä ja osa jopa valmistunutkin! Lisäksi teen "joulumuistamis-koreja" minua auttaneille ja minulle tärkeille ihmisille, joihin tulee itsetehtyjä juttuja aina saippuasta patalappuihin. Lahjoista en voi ainakaan vielä kuvia laittaa, ettei lahjojen saajat vaan käy täällä kurkkimassa, mutta ennen jouluaattoa tulee kuitenkin kuvamateriaalia minun tekemisistä :)

Hyvää joulunodotusta!

P.S. kuunnelkaa jouluradiota! tarkistakaa taajuudet osoitteesta jouluradio.fi tai kuunnelkaa suoraan netistä! :)