maanantai, 31. joulukuu 2007
Anteeksi päivitystaukoa, mutta kuume jyllännyt vähän korkeammalla, kuin olisin tahtonut. Kuvia laitan kun jakselen, mutta kuitenkin mahdollisimman pian. Muutama viime päivä 39asteen kuumeessa ja olo on kyllä ollut totaalisen vetämätön. Kaikki paikat turvoksissa... :O onko ihan normaalia?? mitkään sormuksetkaan ei mahdu tällä hetkellä... Ja ihoon pukkaa kait jonkintyyppistä rokkoa, tuommoista "ryyhkää, ihoa kihelmöi ja punainen olen kauttaaltaan.. toivottavasti paranen ja pääsisi nauttimaan joululomasta... :)
-
Blogi-arkisto
- 2012 (13)
- 2011 (32)
-
2010 (36)
-
Joulukuu (18)
- Muumi-piparkakkutalo
- Joulukortit
- joululahjoja
- tuubihuivi Novita rystalista
- Katkaraputäytteisiä uuniperunoita
- 14. , 15. ja 16.luukku
- 12.luukku
- 11.luukku
- 9.luukku
- 9.luukku
- 8.luukku
- Tähtisädetikkuja ja glögiä
- joulukalenterin 6. luukku
- Joulukalenteria!
- KIIRE, KIIRE, KIIRE ON..
- Helinä-keiju
- Vanhojenmekko valmistuu, ajallaan..
- Joulukalenteria!
- Marraskuu (4)
- Lokakuu (3)
- Syyskuu (3)
- Elokuu (4)
- Maaliskuu (4)
-
Joulukuu (18)
- 2009 (26)
-
2008 (127)
- Joulukuu (15)
- Marraskuu (5)
- Lokakuu (8)
- Syyskuu (3)
- Elokuu (1)
- Heinäkuu (7)
- Kesäkuu (6)
- Toukokuu (9)
- Huhtikuu (9)
-
Maaliskuu (22)
- Saviastia..
- Villasukkaset...
- HUOVUTUSHAASTE 1
- valmista!
- Nappisia...
- Kirpparilöytöjä....
- Kookosbullar :D
- :)
- kiärmestorttua
- :)
- Yks kappale synttärikortteja...
- juhuu!!!
- kauan odotettu kuva...
- Tullu taas tuhlailtua... :)
- Lapaset vihdoin näytille :)
- :)
- päivitystaukoa....
- Osallistuinpas...
- Pikku kurkkaus.. :)
- Vielä vähän virkkausta..
- Lapasia taas ja taas...
- ostoksiaostoksia....
-
Helmikuu (23)
- vihdoinkin lomalle!!!
- kamerapussukka... :D
- hupanen-lapaset vieläkin vaiheessa...
- Sainpas iloisen mielen :)
- Huovutuskurssi otti ja loppui... :(
- Sukkanen
- Poppanoita
- sukkaa pukkaa....
- huh huh...
- taas kipeänä..
- Lappi-seinävaate
- Huopanen-lapaset
- Nyt niitä kuvia...
- Isoäidin neliöistä...
- Valmista tuli!
- :D
- Onnellinen, mutta väsynyt
- kääretorttunen
- ostoksiaostoksia...
- niitä joululahjalapasia
- Into MEINAS loppua.
- huovutusta:)
- Eikös se talvi loppunutkaan... :)
-
Tammikuu (19)
- :)
- vaatteita..
- Nokkahuilupussi
- Huovutuskurssi alkoi!
- sotkensotken savea...
- Kuviksen lopputyö
- Sorisorisori...
- Muumikakkua!!!!
- Siirin enkeli poltettuna...
- Villasukkaset
- nonii...pitkästä aikaa... :):)
- pöö!
- Juhuu!!
- Sivupohja vaihtui..
- Mistähän saisin...???
- oliiviöljysaippua
- Saippuaa..
- joulujuhlakampaus...
- Edistystäedistystä...!
-
2007 (85)
-
Joulukuu (38)
- :)
- 1000. kävijän raja rikki!!!
- Ei otsikkoa
- Joulu tulee... :)
- Deco tipahti tänään postilaatikkooni...
- Oliiviöljysaippuaa...
- 13. luukku
- 12. luukku
- 11. luukku
- 10. luukku
- 9.luukku
- Lapin taikaa-näyttely
- Enkulini..
- :`)
- SJY-paketti tuli!!!!
- Aakkos-ATC
- Loskaaloskaa...
- 8. luukku
- 7.luukku
- 6.luukku
- 5.luukku
- 4.luukku
- hei tonttu-ukot hyppikää....
- Pahoittelen....
- Suomi 90vuotta!
- Pipparskakkuja... <3
- Maailman ihanimmalle siskolle!!
- Mikä lie lankafriikki.. :D
- Itsenäisyyspäiväjuhlamekko...
- Äidin valmistujaisruusut...
- siitä se lähtee!
- 3.luukku
- 2.luukku
- 1. luukku
- Joulukalenteri.....
- PyhPah....
- Ostoksiaostoksia...
- Niin se valmistui =)
-
Marraskuu (46)
- Koht on Joulu!
- Neulominen on hengenvaarallista!!!
- Niin se päivä vierähti....
- Jouludeco lähti maailmalle
- Toissakesänen peltipurkki
- Syndekortti...
- dreijattu&posliinimaalattu kulho..
- Virkkuukoukku maailmanmatkaajana..
- Nyt se lähti!
- Enkulin kiharat...
- Kaffepusseja
- Mekkokankaita...
- Kyllä nää joskus valmstuu.....
- Joulukalenteri
- 16 Wee!!
- Ymmärsin idean!
- Kakkua...
- Jouludecon lähetyslista....
- Pakettikortteja
- Jouludeco liikkeelle!!... osallistujia???
- Maze book nro.1
- Pitihän se näin sattua... :(
- Pullaa pullaaa.
- Posti toi pehmoisen paketin.....
- Vihdoinkin valmista....
- Nonii....
- Aina ei voi onnistua.....
- Itsetehtyä....
- Inspisssss....
- Vihdoin...
- Hyvää Isänpäivää kaikille iseille!!!
- Anna hyvän kiertää.
- Elikkäs...
- :)
- Taivaskin itkee tänään
- Suru on käsin kosketeltavissa
- Voi ei....!
- Enemmän onnistunutta ja vähemmän onnistunutta.
- Jipii!
- Kohta tulee Joulu!
- :)
- tilkuilla maalaillen....
- Nonii :)
- koulussa tehtyä.....
- Dreijausta ja metsämyyriä
- Aina ei voi onnistua
- Lokakuu (1)
-
Joulukuu (38)
-
Sivut
-
Henkilötiedot
Olen 19-vuotias lukiolainen Oulusta. Blogistani löytyy tekemiäni käsitöitä, askarteluja, leipomisia ja kaikkea maan ja taivaan väliltä. :) Tervetuloa lukemaan ja näkemään!





Kommentit