Nyt kun on ylioppilaskirjoitukset ohi ja koulusta vielä reilu viikko vapaata, niin on ihanaa rentoutua ja neuloa. Neulominen on minulle yhdenlaista terapiaa. Siinä missä hevoset on joillekin turpaterapiaa, on neulominen minulle puikkoterapiaa.

Tein Kärkkäiseltä ostamastani Fabel Superwash -langasta perusvillasukat. Sukkien oli tarkoitus tulla minulle itselleni, mutta vihreä ja sininen ei minun silmääni jostain syystä miellytä.. Sukat pääsivät hyvälle ystävälleni, joka piti värien yhdistelystä :)

Sukat ovat kokoa 37. Jos en olisi kohdistanut sukkien raitoja, niin yksi 50g:n kerä olisi hyvin riittänyt sukkiin. Kohdistamisen takia jouduin uudesta kerästä tekemään kärkikavennuksen viisi viimeistä kierrosta.. Hieman vajaasta kerästä suunnitelmissa tehdä lasten sukkia :)

Seuraavasta kuvasta näkyy paremmin sukkien oikeat värisävyt.

Nyt kun olen taas pässyt "neulomisen makuun", niin lisää neulepostauksia on luvassa! Puikoilla tällä hetkellä valmistumassa itselle aivan ihanat piirakkasukat! :)