Nyt on USBi löytynyt ja kuvat siirretty.. eli tässä mielestäni kaikki ostokset:
Näitä jo aiemmin mainitsemiani 3D kuvia neljä arkkia :D


Ja siskolle tuliaisiksi ostin näiti Tilda- kuvia

Ne hehkuttamani lankasakset, ovat muuten täydellisen terävätkin!

Tulevaan omaan kotiin puuhaarukka ja -lasta

Ihanat neljä nappia ja kierrätyslasista tehtyjä lasihelmiä


Äitille ja isälle tuliaseksi toin mainion tuubinpuristimen. Meillä on käyty ainaista riitaa siitä, mistä kohden sitä tuubia oikein puristetaankaan, joten tuli ihan tarpeeseen ja kotiväki tykkäsi:)

Ja ihan käytössäkin:

JA TAAS MUISTUTAN, ETTÄ OSALLISTUKAAHAN SIIHEN 1-VUOTIS ARVONTAAN! AIKAA ON SIIS 27.10.08 KELLO KAHTEENTOISTA ASTI ILLALLA! pALKINTONA JOTAIN KÄSITYÖAIHEISTA!!





Kommentit